ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

ПРАВА СПОЖИВАЧІВ

Ставши покупцем нашого магазину, Ви завжди можете бути впевнені, що Ваші права будуть дотримані і захищені. Тому Ви отримаєте:

• гарантійне обслуговування на термін зазначений у карточці товару.

• гарантійне зобов'язання від нашого магазину.

ПАМ'ЯТАЙТЕ! При отриманні товару обов'язково необхідно перевірити його на відсутність дефектів і пошкоджень, а також, при необхідності, комплектацію, яка визначається описом виробу або посібником до експлуатації. Також звертаємо Вашу увагу, що відлік терміну гарантії починається з моменту придбання товару першим власником, а саме з моменту передачі йому товару. Сама дата покупки визначається документом, що підтверджує акт купівлі-продажу. Гарантійний талон або сертифікат діє тільки для кожної окремо придбаної одиниці. Протягом дії гарантійного терміну покупець, в порядку і в терміни, встановлені законодавством, може отримати:

• пропорційне зменшення ціни;

• безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк;

• відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Якщо товар не може бути відремонтований в гарантійний період, то кошти повертаються покупцеві.


ОПЛАТА І ДОСТАВКА

Оплату можна здійснити такими способами:

• За допомогою карток VISA/Mastercard на сайті під час замовлення;

• Privat24;

• Готівкою при отриманні товару у відділенні «Нова пошта»;

• За допомогою сервісів Google Pay, Apple Pay

ДОСТАВКА

• Доставка на відділення Нової пошти

Вартість доставки від 35 до 90 грн.

• Кур'єром Нової пошти

Вартість доставки від 55 до 150.

• Оформлення післяплатою:

Вартість доставки за тарифами Нової пошти: + 20 грн. (фіксована сума переказу грошових коштів) + 2% від суми замовлення.

Орієнтовний термін доставки Замовлення складає від 1 до 3 робочих днів. Доставка деяких замовлень (залежить від обраного товару) може становити термін до 5-ти робочих днів. Терміни доставки Замовлення наведені без урахування дня замовлення та при використанні перевізника ТОВ "Нова Пошта". Про точний термін доставки Замовлення Покупця повідомляє перевізник.

Увага! Замовлення зберігається складі транспортної компанії трохи більше 6-ти робочих днів, після вичерпання цього терміну – відправляється назад.

Отримати замовлення може тільки та людина, яка вказана у транспортній декларації як одержувач. При собі необхідно мати документ, що підтверджує особу.

Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи компанії "Нова пошта" Ви зможете знайти на її офіційному сайті.


ОСОБЛИВОСТІ ОБМІНУ

Ви легко зможете обміняти або повернути свій товар впродовж 14 днів. Однак, щоб без ускладнень і в повній мірі скористатися цією можливістю, зверніть увагу, що:

• товар повинен бути повністю укомплектованим і не повинен мати слідів використання, наприклад, подряпин, потертостей, тріщин і т.п .;

• упаковка повинна бути цілою і неушкодженою;

• також повинно бути збережено заводське маркування. Сам процес обміну, повернення та заміни відбувається після експертного висновку, що умови експлуатації не були порушені. Для того, щоб подати заявку на обмін або повернення Вам слід зв'язатися з менеджером компанії за телефонами вказаними у нас на сайті і заповнити заявку на повернення.

УВАГА! Звернення з гарантійних випадків приймаються тільки протягом гарантійного терміну.

УВАГА! Обмін, повернення товару оплачує покупець згідно з тарафами транспортної компанії.


ОБСЛУГОВУВАННЯ

Обмін і повернення можна здійснити відправивши товар за вказаною адресою. Зверніть увагу, що обмін і повернення товару здійснюються постачальником протягом певного гарантійного терміну. Сервісне обслуговування не надається, якщо:

• були порушені умови і правила гарантійного використання,

• є механічні та будь-які інші пошкодження, що виникли в ході експлуатації в результаті необережних дій третіх осіб,

• було здійснено самостійну спробу ремонту або зміна конструкції виробу,


УВАГА! Доставку оплачує покупець згідно з тарафами транспортної компанії.


ВИПАДКИ, КОЛИ ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ

ПАМ'ЯТАЙТЕ, що є випадки, в яких гарантія не діє. це:

• випадкові пошкодження, що виникли в результаті необережної експлуатації клієнтом,

• природне зношування

• ушкодження, що виникають в результаті стихійних лих, аварій, порушень роботи електромереж і при підключенні або використання товарів у системах, які мають дефекти,

• ушкодження, що виникають при використанні товару не за призначенням. Також зверніть увагу, що існує перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють Вас по будь-яких причин, викладений в Додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994р. № 172. це:

• продукти харчування,

• продукти особистої гігієни,

• поліграфічні вироби,

• деякі трикотажні вироби та ін.